Monday, June 06, 2005

Live in bуркан

защо така се получава
че в банята
традиционно живее най- хубавата част
от мен
Тя умее да брои :
обратно долу-криво дясно-
калкулатор на дните
предназначение за зачеване.
Съвременна жена
Виртуална съм.

*
Но родих се случайно
в кавър-версията на братя грим,
от четиринайсет нататък
носех белези, джинси и полупалто
(и с какво не приличам
на лирическа героиня?~)
На шестнайсет сама себе си изнасилих
говорих си тъжно `Една ти си никой,
всичко останали отдавна притежават значение`.
до осемнайсет бях ничия
и самичка си шляпах из френските вина
където така междудругото си умрях.

На деветнайсет се отърках о твоята четина и превърнах се в музика...


*
И така...
Припомних си тук най-познатите моменти,
избродирах с език
точката `джи`-н (с тоник)
която почна да расте
пускайки криви стрели...



четене-сесия-четене-сесия-отивам!

7 comments:

Nanera said...

много ми напомняш на някой който познавах.

Kalpazanka said...

таласъмски истории....

Nanera said...

харесвам аватара.

Kalpazanka said...

да, това е картина на Скот Радке(любим художник) ...имам го в линковете ми, виж го, дано се изкефиш

Nanera said...

:-)
повече си падам по фотографията
рисуването ми е проблем пък и явно не го разбирам много.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.