Friday, June 24, 2005

дарлингІпонеже

дарлинг
колата пада от скалата
и аз падам
понеже аз съм в нея
понеже небето се преобръща червата
понеже милите могат само да се измерят
в сантиметри от моят сън до твоя

широчината на гръма е по-широк
от колкото на скърцащия мотор
особено когато
бурята е по- равна от която и да е
осанка на балерина
и скорошният секс на зайците не може да се сравнява
с мускулните й съкращения
понеже низкото небе на полета
завижда на небето
на колата
и на мен


кадърът на мозайката се вкопчи в миглите ми
да се ядосвам нямам сили
а да не се ядосвам не мога
понеже
колата пода от скалата
и аз падам
понеже от летящото небе
не мога да си отвърна очите
понеже вятърът раздробява
смалената мисъл
за доброволната замяна-
нека да умирам от нервен срив
но
дарлинг аз без теб не мога.


в отговор
мила,
моят живот с тебе е от всякъде същинска романтика

No comments: