Wednesday, January 17, 2007



Съвсем случайно, докато търсих едни статии из директориите си я открих!
Нея, демек аз от преди 4 години. Съвсем различен човек, без никакви ситни белези, без синини под очити, които все по- често се появят, без умора. Нормална коса, вярно лилава- тогава беше модерно хаха Общо взето снимка, на която не мога да се позная - гладка кожа, гъсти коси, бистри очи, плътни устни, даже носът ми изглежда по- прав, а сега е леко прегърбен, сякаш носил е нещо. И някак си не мога да не си кажа едно "брей"!!! Не че се изкарвам 50 годишна, но изведнъж ми се прищя да пусна тази снимка някъде, в някой сайт за запознанства и да се изкарам младолика. Сега вече ги разбирам всичко ония хора, които пускат чужди снимки, твърдейки че са техни... Ех, суета! То не че снимката не моя, моя е, ама това не съм аз. Единственото общо тук и тогава е може би факта, че когато бях по- млада пак не съм си показвала снимките, мислейки че са грозни, некачествени, винаги съм облечена с някакъв пуловер, най- често съм с пуловера на червени снежинки(помня го аз още този пуловер), а за фона на снимките да не говорим...
Ех, суета...

2 comments:

Nanera said...

:-) да ти напиша ли на какво се дължи набръчкана кожа или ще се подсетиш от аватара ми ;-)

Kalpazanka said...

знам, знам..