Monday, May 02, 2005

дали знае че убива
неговата ласка
особено когато
я искам от безкраност
и не до
и че
когато не искам
да се хващаме
един друг с думи
го карам да мълчим
за да си е на място
моята прегръдка

А дали знае че миналата нощ безкрайно много пъти се любех... с другото ми аз, с една плесница, с шофьора на един автобус и с най- големия си вряг... Не стига че нощта е развратница но и взела че се влюбила в мен до уши... но в замяна аз я покварих...
Казват че след изневяра, ставаме трагателно нежни... да бе да ...
Днес, когато си мисля това, на лицето ми е застинало пълното отстъствието на съдържанието, но формата още я има...бледа, почти прозрачна, но я има. А на неговото лице и аз не знам какво точно е ...едно такова маловажно на фона на цялата тази мозайка...
...Ядосвайки се, постоянно търсеше своето отражението в огледалото на моята душа. А аз се задушавам и гледам на запад. Всъщност от гледна точка на географията, това може да е изток, север или юг, но аз точно знам, че гледам именно на запад. Моят поглед изисква...настоятелно промяна или частична облачност, или отсъствието на лявата му ръка от бедрото ми...
Неговият поглед... боже колко тежи... Смазва ме, разбива ме... ръцете ми циврят, като магарета, езикът ми отдавна изсъхна и виси, люшкащ се от вятъра, като някакъв пътен знак. А той продължава да отговаря на въпроси, които никога няма да му задам, отговорът му винаги са в негово лице, първо... число - единствено...


В моите очи - 12 платформи, но само една от тях е моята- тринайстата. Подава ми тъмни очила, илюзия, аз не го виждам и с тях. А неговият билет е недействителен, аз се погрижих за това. Влакът му е в седем нула осем, дано поне сега се направи на мъж и закъснее...

Мекият сумрак в таксито, което си взех, е толкова изкусителен, че няма да издържа и тази нощ е развратница, а аз съм покварена...
"No smoking". Got a light? Of course. Thank you. You"re welcome. Wrong, I"m actually leaving...

3 comments:

Hristo Boev said...

Nice fragmentary associative reading:)
Keep up the good work:)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.