Monday, May 30, 2005

Не три в едно, а quatro - неочаквано добра комбинация

Хей, гледаш ме
хей, гледай как го правя,
нежно става, недей... джентълмен
ти си мек и нежен, леко смешен агент...
Хей, говори ми
през улиците за всичките жени в живота си
посочи в нищото и кажи че това съм аз
и 300 часа не бях със теб,
по дяволите - любувай се!
докато можеш
Гледаш ме, ей, нали, как го правя, не оставяш за мен-
не три, а две в едно - фелацио!
Хей, опознавай ме във всичките си пороци и желания!
във всичките супер-мои-подаръци
във моя не-до-там-красив и изплют в дланта език,
че колко може там къде то бе да виси?
колкото да не доживея втория акт!?
но ти там си вече 300 часа
и как си, хей?
(...ти си мек и нежен...)
Как дишаш без мен
а аз издишвам и ...
във влагалищните съкращения
в речника няма варианти за тази ми болка
Хей, доубий ме за моята си истина-
бейби, моля те прости ми, че изпила съм пет мастики...
че и че
тече ли
лириката по гърдите ми
как си ти? Направи го по бързому
Хей, а знаеш ли ти,
всъщност тебе ли са докосвали
все едно- джентълмен,
Нямат край мойте глупости затова брой до 3 и спри
целувай ме нервно, целувай ме дълго
целуни ме за лека нощ, за да не заспа
Въпреки че говорят че съм ...

3 comments:

Nanera said...

егати текса, направо не знам какво ще стане ако стане на песен с музика...

Kalpazanka said...

хахаха, ами то едната част съм я изплагиатствала от песента 3 в 1
надявам се си личи къде точно хахха

поздрави
по- здрави

Anonymous said...

This is very interesting site... » » »