Friday, May 13, 2005

отново се срещнах със същата песен... точно както преди една година

"I can fly
but I want his wings
I can shine even in the darkness
But I crave the light that he brings
Revel in the songs that he sings
My angel Gabriel"


не събличайте моята любов
не не не събличайте моята любов
там може да се крие манекенка
не събличайте манекенка
в никакъв случай
не правете това
ами ако там
е моята любов

"I can love
But I need his heart
I am strong even on my own
But from him I never want to part
He's been there since the very start
My angel Gabriel "


- LAMB -

слушайки този химн някак си ми е много по- лесно да мълча, или муча...въпрос на гледна точка. тежко ми е. объркано ми е, защото станаха едни неща, които показаха с колко превратности е пълен животът...
но добре че идва следваща песен "Five", която ражда в мен мисли за африкански приказки. много ги обичах навремето. баща ми сядаше вечер и ми четеше по една. винаги бяха доста страшни. но сега няма нито приказки, нито баща, който да ти ги чете, нито страх...

интересно, ако на жената поиска нещо солено, това от какво е, дали е от искането на нещо сладко от мъжа. някаква глупост излезе, както винаги впрочем...


(оф, за какво мисля по дяволите...трябва най- накрая да дойда на себе си, за да се убедя, че там както винаги няма никой)

това е за сега

No comments: